Mefiszto.hu (c) 2008 november
Szakálos Dénes László írása

 

Urak a póker közben:

Egyik:

-         Gyerekek lassan közeleg a kampány… dönteni kell…
kit etessünk meg a néppel?

-         Vikit vagy Ferit?

 

Másik:

-         A Ferivel már nem érdemes foglalkozni, túl drága a kampánya, még egyszer nem vagyok hajlandó lutra albumot csinálni Budapestből. A tánc tanár meg felmondott… azt mondta többet nem tanítja be ezt a falábú szerencsétlent.

-         Vikivel olcsóbban megússzuk. Nincs más dolgunk, mint egy pár szegfű szervert feltörni. Szilvásyt meg majd én kifizetem… arra ne legyen gondotok.

 

Egyik:

-         Jut eszembe… leépítés van. Kirúgattam a marketingesemet…

 

Másik:

-         Melyiket?

 

Egyik:

-         Amelyik a rendőrpalotába lövetett… túl élénk a fantáziája. Már nincs több bevételem a terror fenyegetettség projektből. Elfogytak a páncélozott limuzinok és a fegyverek is. Egyébként is unom már, hogy minden képviselőnek én fizetem a nyílászáróját a Molotov- koktélok után.

 

Harmadik:

-         Netán valami bajod van a nyílászáróimmal?

 
Egyik:

-         Majd, ha kis barátunk az asztal túloldalán lejjebb viszi a Molotov- koktél árát, akkor majd meggondolom folytatjuk- e a bizniszt. Pillanatnyilag nem éri meg.

 

Harmadik

-         Hát hiába a marketing már csak ilyen… 2006-ban nekem is nehéz volt beszerezni valakit, aki be tud indítani egy orosz tankot. Sokszor lehetetlent kérnek. De végül megérte, idén nagyobb volt az akkumulátor eladásom is. Nem rég új projekttel állt elő a fiú… ez a Magyar Gárda projekt sem rossz. Sosem kellett még ennyi nacionalista ruházatot eladni… no de a másik projekt a meleg felvonulás is jó befektetés, viszik a szivárványos zászlót mint a cukrot… már csak a tojás árát kell felemelnem, meg a tojásdobálós törvényt enyhíteni, és már teljes lesz a boldogságom.

 

Harmadik:

-         A szegfűs szervertörés kevés lesz… kit rakjunk koalícióba a Narancs projektbe? Meg kellene dolgozni egy kicsit Dávidékat. Kihúztuk őket a szarból… a Lengyellel… nem beszélve az MDF elnökségi választásról… nagyon melós volt Dávidot a székébe ragasztani.

-         Itt az ideje, hogy fizessenek. Szeretgessék egy kicsit Viktort. Ma úgy tűnik a jobb oldalon lesz a biznisz.

 

Másik:

-         Jut eszembe… melyikőtök volt az a pofátlan, aki a válság közepén megtámadta forintot?

 

Harmadik:

-         Szerinted? Ki tud még rajtam kívül ilyet csinálni… hah. A papírok már kint vannak Svájcban. Gyerekek ésszel kell csinálni, csodálom, hogy nektek nem jutott eszetekbe….

 

Negyedik:

-         Hah… gyerekek, gondoltatok már arra mi lesz velünk, ha a nép egyik emberünket se eszi meg majd? Mihez kezdünk majd? Lassan kifogyunk a honatyákból.

 

Harmadik:

-         Olyan nincs… ez a nép óriási befektetés, ötven évig megették a nagyszüleim kommunista bizniszét. Húsz évig az én kapitalista bizniszemet… ezek hálás gyerekek és mindenevők. Vagy ha mégsem… akkor meg... csinálunk még egy rendszerváltást, van elég terhelő adatunk a jelenlegi elitre, hogy önként belemenjenek. Ne felejtsétek el barátaim… van még egy pár öszödi beszéd a páncélszekrényben. Csak egy gombnyomás az egész a média étlapjára kerül.

A népnek úgy is elég, ha hitelt biztosítunk neki, hogy részletre tudjon habzsolni meg hamburgert zabálni.

 

Egyik:

-         Apropó… van egy- két újságíró. Akiket nem tudunk zsebre tenni… mi lesz velük?

No meg a nemzeti radikálisokkal?

 

Harmadik:

-         Hah barátom… idealista újságírók mindig lesznek. S ellenük is lesz megfelelő módszerünk. Nézd meg a horvátországi partnereink, hogy rendezik a problémát… a nemzeti radikálisoktól meg nem kell félni… bemutatunk egy botrányos darabot a Sirály Színházban. Botrány lesz, a radikálisok tombolni fognak… kiküldjük a rendőreinket és lecsukatjuk az egész bandát. Évekig tart per… addig sem ugatnak. Egyébként is… nincs félni valónk, mindig lesz emberünk, aki elkeni a szart és azt mondja rá, hogy tapétaragasztó.
 

Másik:

-         Hallom a fiadnak új hobbija van…

 

Egyik:

-         Ja borzasztó… beszédeket ír képviselőknek, pártelnököknek. Először ellenkeztem… de aztán rájöttem… a gyerek korábban bohóc akart lenni… most miért pont ettől akarnám eltiltani. Az egyikkel nyert is egy humorfesztiválon.

 

Másik:

-         Naná… én állítottam össze a zsűrit.

 

Negyedik:

-         Uraim… köszöntem! A partit én nyertem. Köszönöm a játékot… Szerintem hamarosan a zöldekben lesz inkább a dohány, de a demokrácia maradhat… egyelőre nem tudok jobbat.

 

 

 

 

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://feketelovag.blog.hu/api/trackback/id/tr182057241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása