Fénybenjáró: Facebook Lovag

 2010.12.07. 15:21

Fekete Lovag december 2., 13:31

Tudunk róla és vannak apró visszajelzések. Nagyjából egy maroknyi ember igényeit elégítjük ki a bloggal. Korábban azt gondoltam, biztos velem van a baj. És hajlamos voltam önostorozni magam, destruktívan értékelni a munkásságom. De amióta a blog révén megismertem Zkapot és Genesyxt, középúton járok. Anélkül, hogy összebeszéltek volna -hiszen nem is ismerik egymást - ennyivel oltották ki a pesszimista retorikám: "Azért nem népszerű a blogunk, mert a hülyék vannak többségben"

Ez optimista felfogás, elfogadom... de csak azért, mert kellemes ebben tudatban zsibbadni, önigazolni magam és tovább dolgozni, mintha semmi nem érdekelne. De az én analitikus életfelfogásomhoz ez túl egyszerű. Az életem jelentős része a "miértek" börtönében sínylődik. Genesyx tudat hasadt állapotban írja társadalmi pofonjait, mert tisztában van a "pusztába kiáltott" jelentőségükkel, Zkap stílusban értékelve: "semmi sem fog történni".

K. Nagy László stílusban fogalmazva: "senkit semmi nem érdekli, senki sehol, senki nem csinál semmit". Én azonban nem tudok úgy értéket tenni a mérleg egyik táljára, hogy az ellensúly tálkába nihilt kelljen helyeznem. Szeretném, ha az értéknek túlsúlya lenne és nem a falnak beszélnék.

Genesyx kitartóan a falnak beszél, és ami még félelmetesebb, hogy természetesnek veszi. Nem riad meg semmitől sem, és bárkit pofon vág retorikával jól átgondoltan. Neki a páncélzata az egészséges idealizmus. Zkap bizonyos értelemben az ellentéte, nem érdekli az emberek véleménye, cserébe nem is véleményez semmit, a laza "Rock 'n' roll" életvezetés. Csajozás és sör, meg munka, viszont rendkívül empatikus és éles eszű.

Genesyx és a falnak beszélés agresszívan. Nagyon tisztelem ezért. Lehet, hogy ez az agresszivitás hiánycikk bennem, s ezzel van összefüggésbe, hogy Genesyxnek jól fizető állása van, én meg idestova 5 hónapja munkanélküli vagyok, alkalmi munkákból élek. 
Nem tudom.

Valahol magamra emlékeztet Genesyx. Én is ilyen voltam. Aztán ez a harci kedv elmúlt, leginkább akkor szólalok meg a blogon, ha valami nyomja az oldalam pl. távcső rovat vagy ilyesmi. És egyre ritkábban blogolok majd, mert képtelen vagyok vízről prédikálni, amikor körülöttem erkölcsileg, szellemileg, műveltségileg hulla részeg majdnem az egész ország. Négyévente a választások jól mutatják. Ez nihil. Én már a kis herceg bolygója idilli állapotra vágynék. Imádok egyedül lenni, a kis elefántcsont tornyomban. És alig várom, hogy mindenki elmenjen otthonról. Szeretek magasztos szellemi munkákat végezni, amiért egy ruppót nem fizet senki és éhen döglök, de közben kellemesen pipázok a kedvenc vaníliás dohányommal. Ez is csoda:).

Így vagyunk mi hárman csapat: Zkap, Genesyx és én.
 

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://feketelovag.blog.hu/api/trackback/id/tr242502134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása