Nos Picinyeim, a kötelező köröket az oktatásban letudva, megejtve a nyaralást, visszatértem. Kissé fáradtan, a lecsó és egy kávé + 2 cigaretta elfogyasztása után vetem klaviatúrára soraimat. Remélem hiányoztam, de ha nem, az se baj. Örömmel tapasztaltam mennyi új bejegyzés született, van itt minden mint a búcsúban.

Rendszerváltás? Érdekes téma. Sose voltam túl jó matekból, de ezt egy egészen egyszerű képlettel le tudom írni: Magyar Népköztársaság - nép = Magyar Köztársaság . Na de hová tűnt a nép? Így mintha kissé öncélúvá vált volna... no, de ne lovagoljunk az elnevezésen, hisz mindenki tudja nem az számít. Csak az, hogy milyen jó itt... nagyon jó. Hello Magyarország, izzad a tenyerem ha rád gondolok! Ide kívánkozik, amit körösladányi Silver nevezetű italozó helyiségben (hétvégente diszkó!) a hirdetőtáblán láttam kiírva: Itt csak az maradhat nyerő, aki nyaló vagy nyelő! - Látjátok kicsiben és nagyban is ugyanaz a lényeg...

Már megint ezek a fránya  értékek? Társadalom, egyének meg miegymás... Néha mikor bomlott aggyal üldögélek és erről van szó, mindig eszembe jut, az alkotmányjogi megfogalmazás kulcsszava : TÁRSADALMI SZERZŐDÉS - De kérem, én nem írtam alá semmit! Majd erre fogok hivatkozni a tárgyaláson is. Ha lesz egyáltalán.

Alás szolgájuk: Z

 

 

 

 

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://feketelovag.blog.hu/api/trackback/id/tr592146519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása