Új élet

 2010.06.10. 14:18

"Nem akarok semmit,
nem félek semmitől,
SZABAD VAGYOK."

Az önfegyelem az erőfeszítésre való képességet jelenti, a cselekvésre való lendületet bármilyen körülmények között, függetlenül a hangulatainktól, érzéseinktől, gondolatainktól.
Az önfegyelem három alappillére: ENGEDELMESSÉG, AKARATERŐ, KITARTÁS. A jó gondolatok megnyilvánulásához idő kell. Legalább fél évre van szükség, hogy egy jónak tartott szándékból kézzelfogható eredmény jöjjön létre. Akinek célja van, az nem betegszik meg. Mi az élet értelme? Mi az én életem értelme? A földi értelem fogalma átfogja a célt is: aki birtokolja a saját értelmes létezésének az érzését, az az életet úgy éli meg, mint aminek van bizonyos megvalósítható célja vagy funkciója, amiért tennie kell. Minden szorongás végső forrása a megsemmisüléstől való félelem. Mindenki meghal egyszer, azt azonban nem látom magam előtt, hogy a magam nagyszerűségében megszűnjek létezni. Érzékeim és képességeim segítségével megállhatom a helyemet, közel kerülhetek másokhoz, eredményeket érhetek el, értelmet és rendszert vihetek az engem körülvevő személyek és dolgok tömegébe. Bírok magammal, tehát irányíthatom magamat. Én én vagyok és így vagyok jó. A siker titka, hogy megtanuld, hogyan használd fel a fájdalmat és az örömöt ahelyett, hogy a fájdalom és az öröm használna ki téged. Ha ezt megtanulod, te tartod kezedben az életedet, ha elmulasztod... kiszolgáltatod magad az életnek. Szeretethez az erőfeszítés is hozzá tartozik. Az erőfeszítés pedig a tehetetlenség, a lustaság vagy a félelem ellenében és ellenére történik. Ezt nevezzük munkának, a félelem esetében bátorságnak. A szeretet tehát a munka és a bátorság egyik formája.


 

 

 

 

 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://feketelovag.blog.hu/api/trackback/id/tr822071620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása