Enigma: Isten

 2010.08.01. 18:29

Ez a rejtvény rövidebb lesz, mint az előző:

A múlt héten elhatároztam, hogy megkeresem hol lakik a Jó Isten. Meg is találtam, óriási felhőfoszlányok között. A kopogtató eléréséhez létrát használtam. A kopogtatáshoz komoly fizikai erő kifejtése kellett, majdnem "kifutott a bab" mire megmozdítottam. Lemásztam a létráról, odébb helyeztem és vártam, hogy a Jó Isten ajtót nyisson. 
És már nyílt is az ajtó! Stohl András volt az...

A megfejtést szintén mailbe várom vagy kommentbe. Aki az előzőt megfejtette két feketelovagos bögrét kap. Aki a másikat sem: két Győzikéset. Nyilván előnyben azok, akik néhanapján napi sajtóból műveltek.
 

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://feketelovag.blog.hu/api/trackback/id/tr252191628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása